Tuesday, March 1, 2011

~ For Him, For Her ~

Ape tuh??ape yg for him..ape yg for her nih....mesti korang tertanya2 kan?kan?...

Kan ari tuh aku bgtau korang,h/p aku rosak n need pengganti..so sabtu lepas aku da dptkan pengganti baru utk h/p aku yg da bnyk kali jahanam tuh...sori ayat adalah agak kasar..hehe..

H/p ape yg cik ina beli nih.......haaaaa...nak tau...nak tau..

tadaaaaaaaaaaaa.....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bakal model Nokia..huhu..agak2 korang bole cam x h/p ape aku beli tuh..meh aku close up sket nahhhhhhhhh......


Kitorang laki bini da berpaling tadah...hehe..dulu pki sony ericson..K601i ngan K810 tp skang da pki nokia derrrr....huhu..K601i tuh aku beli ms dpt 1st gaji aku tau...ermmm..agak lame gak aku pki h/p tuh kan..actually h/p tuh ok lagik cm kene repair tmpt utk caj bateri..da rosak..di sbbkan mls n nak h/p baru..aku adalah mls nak repair2 nih..

H/p hubby rosak tang screen tu jek..da blank x nmpk pape..kalo on pun, x dpt nak trace da on ke blom..hahahaha...both h/p tuh, nnt2 la g repair..sbb skang da ade h/p baruuuuuuu.....HAHAHAHAHAHAHA....gelak bsr nmpk...suke..suke..

Nokia E5 for me and Nokia 5800 XpressMusic for hubby....nnt aku tempek la gmb aku ngan new h/p nih eh..nape aku pilih E5???ehhh.....suke ati aku la.....lalalalalala~~~~~:p

p/s: h/p for hubby tuh advance present for his birthday from me..huhu..18/03 nih..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

seperti yg di janjikan....sudah ade gmb lorrr!~.. added on 14/03/2011

it's mine color putih lagik u!~i like..

hubby pny!~..

No comments: