Tuesday, March 1, 2011

~ Probation da abis da....~

Apa perasaan korang bile probation korang da tamat/abis..x kisah la probation keje ke driving ke nak jadi menantu ke...eh..nak jd menantu kene ade probation dulu ke?ade ke?ade?ade la kot..sblom jd menantu, kene dtg umah bakal mertua dulu, test masak caner..sedap ke x sedap..hahahaha..

Tp aku bukan abis probation cari menantu ye kawan2......probationary driving license aku da tamat da..hoooooooreyyyyyyyyy.....xde maknenye derrrr....same jek..dlm percubaan ke x ke aku bwk kete same gak..kete yg same, cara drive yg same..cuma yg lain..da xde tanda "P" di depan n blakang kete..tu jek..hehe

Setelah nak dekat sebulan dari date tamat probation tuh, hehe..probation aku tamat 05/02 tp 28/02 baru nak g renew..kalo la ade org jpj bc blog aku nih, sah2 kene saman kan..tp smlm, aku da g JPJ kg jawa, renew lesen..:p smp2 jek...uuuuuuyoooooooo.....sesaknye..mmg ari2 mcm nih ke sesaknye..

Park kete then terus g pintu 6 (bilik 6 la tuh)..hubby tny org yg jg nombor giliran tuh, kene gmb ke x utk wat full lesen (1st time dpt lesen penuh)..jwpnnye, mmg kene la kan..turun blk g pintu 5..amik gmb express..RM10..self service.tp sng jek..ada direction kat situ caner nak guna.sib baik kat sini bole wat gmb..x yah la nak ssh2 kuar kan..baru tau nih..amat bagus la..

hubby keboringan..


No aku adalah 383..ms tuh baru 120..lebam la menunggu kat sini...tp kan..ok la kat jpj nih, agak cepat jgk la..mmg laju la service kat sini..wlpn rmi org..skali lagik bagus utk jpj kg jawa..tmpt lain aku x tau la kan..x smp sejam da turn aku..bagus..bagus..

aku pd ari tu..selekeh kan..ermmm..ade aku kisah..hahahaha..

Charge yg dikenakan adalah RM30 sajoooooo..slm 1 taun..so lesen aku expired pada 27/02/2012..please remind me!~hehe..

No comments: