Tuesday, March 22, 2011

~ Da x bole di kawal lagik ~

Afif makin lame makin noti, makin lame, makin x bole nak control...aktif sesangat..ini la panahan susu 4xDHA..enfagrow..uuiishhh...lotih omak ehhh..

Umah aku skang tgh renovate, so org sibuk wat keje kat bwh, then aku kene la bwk si budak kecik nih nek atas..berkurung dlm bilik..lepas tido kan afif, aku pun turun bwh nyibuk tgk dorang tgh wat ape..lepak ngan hubby, basuh baju..then nek atas..bukak pintu bilik,dlm ati apsal ssh tol nak bukak nih,..rupa2nya afif betol2 kat pintu tuh ngan baju belambak kat lantai...mashaAllah anak aku nih....ptt la senyap jek..mengemas rupanya...


Sib baik site bapak die pny baju jek, kalo site aku pun die ngemas gak...adooooiiiyaiiiiii...poning omah eh nak melipat blk...sblom nih, die main bukak tutup pintu lemari jek..ok la..kali nih, die x puas ati...ssh ati die tgk baju bersusun jek....mmg saje nak test mental ibu die nih...

Da la baju abis sume die punggah...pastu duk merengek lak nak mengemas brg2 dlm handbag aku...1 lagik ujian kementalan....lotih la den....

Time ni die nak duit.."wit..wit"..anak aku mmg kenal RM..mate duitan sgh...hahaha..tgk la muka die,..geram aku tau..merengek/menangis/meraung mmg senjata utama afif daniel..da pujuk kasik duit..terus snyap

Da nmpk bakul baju,..yg tu pulak dijadikan mainan...aku pun sudah letih, penat...layan je la..


Budak sedang nih mmg suka main kan..ape dorang tau..sume benda dorang ingat itu mainan...dorang pny imaginasi amat tinggi..

2 comments:

fara_farez89 said...

alahai...lotih lahhhhh omak afif....hehheheh

ShaZNa said...

betol!~sgt menguji kesabaran kalo da ade anak nih..mcm2 peel..hehe