Monday, March 14, 2011

~ Rambut da pnjg daaaaa...~

Rambut sape lak yg da pnjg nih....??rambut penulis blog kah??atau suami beliau kah??atau anak beliau kah??atau...bape bnyk atau daaaaa....hahaha..

Anak aku la..rmbt da pnjg tp dok la asik postpone bwk g gunting..padahal dekat je pun kedai gntg rmbt tuh ngan umah..last2 nya, blk kg baru nak gunting..hehehe..so, kalo da smp kg, mmg ayh die sndr la yg ptgkan..nak tgk gak, pnd ke laki aku nih ptg rmbt org.hehehe...

1. Mula2 ok la..bole behave lagik..


2. dan bila sket demi sket rmt da start gunting, mula la da x nak duk diam, smp aku pun kene pgg kepala die..


3. sgt x tahan dgn cucukan rambut kene kat bdn, last2 abis sume baju suar die aku tgglkan, da balut kan da bdn die, tp die x mo..rimas...

tgk la tuh, garu sane sini..ni da start merengek da..bapak die pun da x tentu arah da nak gunting caner..jwbnye mane yg pjg tuh, die gunting jek..agak2 da ok, x nmpk serabut..bole la kan..sbb apak ehhhh bukan professional barber..tp sib baik ok..xde la bertakok sane sini..

4. hasil selepas di gunting, ok la..still nmpk hensem..hehe


Cam nmpk garang lak anak aku nih eh!~korang rase muka die cam muka sape?aku kah?atau ayah die kah??tp rmi org suke tgk dagu die, runcing n comeiii cam aku..hahaha..

No comments: