Monday, March 14, 2011

~ Blk kg sempana cuti sekolah ~

Jumaat lepas, kami 1 family blk kg, nak g wedding kawan..x-housemate hubby ms bujang dolu2...

Blk keje, b4 amik afif terus rushing pack brg sume..hubby blk, tny "ayg msk x?, lapa laaa..."ala..ala..ciannye laki aku nih, mane la sempat nak msk, da la nak blk, nak ngemas nye lagik, nak pk brg ape lagik tertinggal..errmm..kesudahannye, tapau je la pape yg ptt.mula die nak beli nasi ayam, tp xde..last2 tapau burger jek utk alas perut..

Gerak dari umah dlm kul 8.30pm camtu..ms kitorang kuar tu da gerimis da..smp jek kat h/way kesas...uuuyoooo...jem beb!~da la ujan...maybe rmi nak blk kg anta anak dorang kot..kan time cuti sekolah nih..atau maybe dorang nih baru blk keje..tp lambatnye korang nih blk keje..sgt committed ehhhhhh...x mcm aku ni ha...msk lambat (tp 10-15 mnt je lmbt pun...:P) blknye awal..sharp 5.30 aku da punch card...hahahahahahaha!~janji keje aku setel kan..

Afif adalah sgt excited kalo kuar..srnk die rase mcm 100 ari x kuar umah..hahahaha~~da tuh, x nak duk diam lak..jap2 ke blakang..jap2 ke depan..pastu kang, duk tgh2 antara seat depan tuh..very aktif n excited itu budak..

Belagak mcm da bsr nauuuu....kdg2 kene jgk sengatan semut..bukan kerengga ye..hehe..dlm kete bukan dlm umah..sesuka ati nak ke sane sini..

Time diam die adalah waktu tido sajooooooo.....ni baru sorang, caner la kalo da 2 3 org anak nnt eh...pening kpl omah ehhhhh....pssttt..tudung sy pki tuh, baru beli kat plaza masalam ari tuh..nak cari awning color dark blue, x jmp..da nmpk tudung nih, berkenan la plak..terus grab..TERcerita psl tudung lak..huhu

Ermmm..smbg blk..pastu,singgah taman melawati jap, hubby g giant beli susu n diapers afif, aku n adik aku g pizza hut, order mkn dulu..lapooooooooo...

Smp umah da kul 12.30pm....sgt la letih..letih kerrrr????bukan drive pun...hahaha..itu adalah dusta semata-mata..yg letih laki aku..hehe..sib baik afif baik tido awal, kalo x letih gak aku nak melayan tgh mlm buta tuh..

sekian coretan dariku utk mu!~cheeewaaahhhhh...:)

No comments: