Wednesday, January 5, 2011

~ Tahun Baru Azam Baru ~

Masa cepat betol berlalu kan..tup..tup..ari ni da 5 ari di taun baru..umo pun da meningkat tua..huhu~~ ms awal2 taun ari tuh, korang ade pasang azam baru x?ermm..perlu ke azam tu setiap kali msk taun baru?ari tu hubby ade tny aku, ape azam baru aku taun nih..aku mcm...ermmm...ape eh???hahahaha......xde la tuh..actually bukannye xde..setiap ari aku ade azam..azam to be a better person for every single day..just for myself, my family, my hubby, my son...n to all people around me!~

Papepun i'm hepi having a good husband and great son..n alhamdulillah syukur sgt sbb aku msh lagi di beri peluang utk terus bernafas hingga ke taun ini together with my awesome family that i have now. aku akan berikan yg terbaik utk kalian!~


Hidup ini penuh dgn dugaan dan cabaran yg di beri kan oleh-NYA utk menguji sejauh mane kesabaran kite menempuhnya. Semoga di taun ini dan taun2 akan dtg, aku di beri lebih kekuatan dan kesabaran utk menempuh segala rintangan hidup.

We should to work hard to get something better and to be someone better for our future!~chaiiyookkk!!!! Dlm dunia ni, org yg lemah n mudah mengalah akan di tindas. So korang, kite kene berusaha keras..xde ape yg kite akan dpt kalo kite x berusaha..kan..kan..

k la kawan2, mari la kite berdoa agar kite akan di lanjutkan usia utk kite lebih berusaha menjadi insan yg berguna kpd pencipta, Allah S.W.T, berguna kpd keluarga, bangsa dan negara..huhu~~~

This is my little family...shazna selamanye..mmmmuuahhhh!!~~

p/s: January 23, 2011 is my birthday....magrain jap umo da genap 27... :P

No comments: