Thursday, January 20, 2011

~ A...B....C... ~

Kenapa ABC??mesti korang tertanya-tanya..ni nak cite pasal ape lak nih???huhu~~~

Petang smlm hubby kuar g keje..tetiba teringat aku x buat kaji selidik lagik..cepat2 aku jerit b!!!!!....waa...bayang kan aku menjerit caner?bnyk tanda seru tuh..hahahaha...ala, xde la aku jerit sume penduduk BSP bole dgr..sib baik hubby x jauh lagik..aku nak tny h/phone, wallet sume da bwk ke?mane tau tertinggal kan...ssh lak aku nak ber"msg2" di mlm ari nnt..

Rupa2nye sebaik saje aku pnggl "b" tuh..terus si budak kecik, afif nih pun..."b...."uuiishhh..bole thn anak aku nih ngikut ckp org eh..skang nih ape aku buat, ape aku ckp sume die nak ikut..sedang2 die skang nih, mmg kene berhati2 time berckp atau nak buat something.budak tgh nak up..hahahaha..

Skang afif da pnd nak dekat ngan buku lak..bagus anak ibu..tp jgn time nih je tau..nnt aku update cite budak kecik ni eh..

No comments: