Friday, January 7, 2011

~ cuba..cuba..org ckp sup bunjut! ~

Mesti korang ingat aku nak cite pasal sup bunjut yg wat sup tu kan??hahaha....xde maknanye aku nak cite pasal msk2 nih..sbb x pnd msk pongggg~huhu..

Ari tu, last week g wedding member kat Bandar Tasik Kesuma, Beranang.tmpt aku blaja dulu..tetiba teringat zaman2 ponteng kelas n kene repeat paper..sob..sob..sedih..tp 1 paper je tau..da..da..mls nak cite pasal dolu-dolu pny hal.

tarik nafas jap......lepas....


haa...lepas blk dari wedding tuh..ajak hubby g nilai 3 sbb da alang2 dekat kan.pe lagik, amik kesempatan la aku.hubby tny nak cari pe kat sane..alasan adalah..saje je,jln2..hehe.aku mmg suke cuci mate nih..window shopping~~~~best eh nilai 3 nih, bnyk org jual carpet, baju2, tudung..paling bnyk adalah kedai jual2 brg2 pengantin..mmg terbaik la tmpt ni kpd sape2 yg nak kawin tuh, g la nilai 3,..mcm2 adooo...lame la jugak lepak sane ngan berbaju kurung..x penah2 aku berjln2 pki baju kurung..last ms zaman sekolah menengah dulu sbb outing kene pki baju rasmi sekolah..huhu..

lepas 1 kedai ke 1 kedai kitorang terjah..tgk carpet la, cermin la..tp kedai pengantin xde la aku msk kan.ade 1 kedai tuh, jual cermin jek..cermin yg gedang2 lekat kat dinding tuh..murah je kooo..yg besar tuh bole dpt RM100++ jek..nak beli tp x muat msk kete.kedainye biase2 jek..bersepah2..x menarik pun kalo msk..tp brg murah..

last2 hubby tny,"ayg nak cari ape?" cam biase la aku.."ermmm...ermmm..nak beli tudung la.."hehe..blk2 tudung jgk yg aku cari..nak tau tudung ape..ala..tudung shawl cotton yg ujungnye tuh ade bendalah berjuntai2..ape eh namenye pun aku x tau..nak tgk hasil pemakaian aku..tgk je la gmb tuh...


tadaaaaa.....


rase cam gedik la amik gmb cam tuh...hahahaha~~~ni la hasilnye..officemate aku ckp, kawan die pgl tudung nih tudung sup bunjut..sbb ujung tudung tuh mcm sup bunjut...hahaha~~papelah asalkan nmpk cantik di mata ku...ade aku kisah....huhu..

teringin nak beli 1 lagik la..wane ape blom di pk kan lagik...wane purple or dark blue pun cantik gak kan..hehehe..

No comments: