Tuesday, February 22, 2011

~ Oh My Darling....i luv u... ~

Sila pronounce title ari ni dgn suara menggoda ye kawan2....auuwwwwww....hahahahahaha...geli lak i tetiba..
kan..kan..

Bulan February kan bulan Valentine konon2nye kan...tv3 ade la tunjukkan rancangan2 yg akan disiarkan setiap kul 2 ari sabtu utk bulan ni..korang mesti tau cite ape kan..cite pe lagik..hindustan la...huhu..aku layan gak la kalo x g mane2.nak tgk astro, kat umah xde..nak on9, streamyx ade tp kang anak aku lak yg lebih2.so kalo ade cite hindustan yg menarik, aku layan je la..

Camni alkisahnye..ms tv3 tunjukkan cite2 hindustan yg akan disiarkan tuh, ade la background song.....oh...my darling..i luv u...oh...my darling..i luv u..ba..bla..bla...ms tu aku tgh tgk tv ngan hubby..tetiba die ckp, eh sedap la lagu nih...aku cam...hellloooooooooo...lyn gak laki aku nih hindustan eh...huhu..then bile kuar lagik iklan tuh, die mesti ikut skali nyanyi....oh..my darling..i luv u..ari tuh die tny aku, lagu nih dlm cite ape?eh..eh....berminat nmpk..

So dgn ini aku pun duk la google lagu tuh..then akhirnya dpt gak cari kat youtube..tajuk lagu tuh Oh My Darling dlm cite Mujhse Dosti Karogi

This song i dedicated special to my lovely hubby....layannnnnnnnnnnnnnnnnnn........




Suke tgk dorang dance.....rase mcm tgn, kaki, kepala, bdn sume la nak ikut goyang skali....hahahahaha!~skali skala layan lagu hindustan best gak kan??!~

No comments: