Thursday, May 20, 2010

hujan lebat menggiler

tajuk x hengat..hahaha..mgu ni je asal petang..ujan..asal aku nak blk keje je ujan...takut la nak drive dlm keadaan ujan lebat n gelap2 cenggitu...hubby keje mlm lak tuh.nak kejutkan die kul 5pm mmg ssh giler..mane x nye..da ujan camni mmg syok tido..line telepon area umah aku tuh da la mengong sket...haaiiishhh...sakit ati tau..

ingat smlm nak msk ikan msk lmk cili padi.da 2 ari aku x msk,gara2 ujan..aku blk lambat sket la kan..tgu ujan reda sket.da smp umah pun da lambat..nak msk pe nye..tapau je la lauk.nasi hubby da msk.bagus x laki aku..hehehe..b4 smp umah ingat nak sggh la gerai akak yg salu jual nasi berlauk..alih2 smlm gerai die tepi jln kat umah aku tuh x bukak.kene la call kedai mkn nih..delivery tuh..ingat mdc..pizza hut je ade delivery.kedai mkn tuh pun ade delivery tau..charge rm1.ok la kan..sbb aku mls nak g sane..tgu lagik..amat la buang masa.

xde la sdp mane pun mskn die tp bole la sbb kedai die je yg ade delivery..ari ni pun ujan jgk..mmg gelap gulita kat luar tuh..kul bape la plak aku nak blk nih..hrp2 ujan benti awal la b4 aku blk kang..



*gara2 testing td fail jek..aku da give up..baik update blog.hahaha...

No comments: