Monday, May 17, 2010

good improvement boy ~~~~

anak bujang aku skang da ade hobi baru..since pndi melangkah dari lantai rendah ke lantai tgi..die pnd ni ms aku blk kg umah atok kenduri mak cik last week.skang die cuba2 panjat tangga kat umah aku lak..uusiihhh da la tgi..bhy2...bhy2 pun aku biar kan je tgk akal die caner..lepas ke x..rupe2nye lepas ko...

ha..layan gmb ni dulu eh...


1st step..letak kedua tgn atas tgga mcm ni


2nd step..


sudah berjaya naik..


usha bunga ibu jap


agak2 ibu x nmpk..pgg2 la bunga mati tuh

ala..ibu nmpk la..move to next step..

afiffffffffff....oooo..ibu wat dekkkk jek..lagik ko suke kan..da..da..da abis da sesi bergmbr..hahaha..ha..ko..bile tarzan da menjerit tau2 je la kan...budak kecik ni mmg x tau penat agaknye.. da turun die kat bwh..kang die merangkak ke sane lagik..nak jgk panjat..bile x bg mula la memberontak. jgn smp ke bsr perangai ko cam ni da la eh...ssh ati ibu tau.

die bole pnjt tgga tgi nih..dgn tiada bantuan sesiapa..



gmb afif tgh memanjat smp ke atas aku x snap pun..kang msk sepital sape yg ssh..lepas ni wajib g cari gate ttp tgga tuh..kang aku tgh memasak kat dapo..syok je die layan pendakian solo die..x bole..x bole..even duk dlm walker pun kaki tuh da naik ke atas nak jgk pnjt tgga..boy..boy..

hurmmm..papepun..utk anak ibu..good job son..good improvement..but don't do that again..


*gmb agak blur sbb gn camera fon yg kdg2 kuar line2 ijau..n umah aku nmpk ksg sbb aku x pnd nak berhias2 ni..hrp maklum..sekian..

No comments: