Tuesday, April 5, 2011

~ Just drop by for a while ~

Salam All,

Lame x update eh...penulis adalah sgt malas lately..actually lot of story to share with..but then, no mood nak menaip..bole???huhu..

Just nak share ngan korang new restoran aku terjah, last..last...last..week.x ingat bile, tp ms tu teman ofismate g ofis lame die..then, kitorang singgah mkn kat yati ayam percik kat bandar baru bangi..

Meh la aku tunjuk kat korang the some of the menus and environment kat sane..

antara menu kat yati ayam percik

set ikan bakar

jom la singgah sini!~masakan pantai timur

suke sgt decoration/susunan dlm restoren nih

Kat sini gak ade meja and seat ala2 jepun style yg korang bole mkn bersila..ms kitorang mkn nih, org laki baru abis smbhyg jumaat, tu yg nmpk kosong jek..sbb restoran nih, time smbhyg jumaat dorang ttp, then bukak blk lepas tuh..bagus kan..

ni menu aku mkn ari tuh

ni nasi yg ima order

minuman kitorang!~

Actually aku x tau nak mkn ape..sume cam best jek..mula2 nak order nasi kerabu..tp cam baru jek mkn,..last2 order nasi goreng yg ade rase udang..sedap wooooo!~n ima lak order nasi kerabu..pun sodap..

Air lak, aku mnm teh o ais limau, n longan utk ima..gelas tuk teh o ais limau die gemok beb...x caye aku ckp..betol....meh aku kasik close up sket ehhh...


Haaaa......nampak x??gemok kan..hehe..da rase mcm mnm dlm balang nescafe lak..hahaha!!!!~~pinggan die pun besau, so senang nak golek2 ayam percik tuh, xde la tercampak/tergolek kat pinggan org sebelah...kan..kan..

The conclusion is tempat adalah selesa, harga jgk reasonable, n service bagus...nak rase kelazatan masakan pantai timur, sila la ke sini eh...

21, Jalan Medan Pusat 2D
Persiaran Bangi
Bandar Baru Bangi, Selangor

No comments: