Wednesday, April 13, 2011

~ Missing U, my lil' boy ~

Bila da ade anak nih..time keje pun asik ingat anak jek..betol x puan-puan skalian??betol..betol..betol..ni kan plak kalo anak tu berjauhan ngan kite...

Aku rindu MUHAMMAD AFIF DANIEL..bintang hati ku..

Afif kat kg sementara umah tgh renovate..jumaat nih da 2 mgu afif kat kg. tp ujung mggu nih aku blk amik die..x sbr rasenye..wlpn umah blom siap..tp ibu mane bole berjauhan lame2 ngan anak..gundah gulana di buatnye...

Mak ckp afif kat sane sgt behave, x meragam langsung..time mkn,..die mkn, time tido, die tido, time main, die main...xde pun nak ek sane....ek sini....sgt independent anak aku nih..tp bile ade omah eh ngan apak eh...mula la ngade2..nape eh???

merengek nak jgk pki baju upin ipin pak su die nih..

Ari tu mak bgtau, ms buaikan afif tido, afif pgl "bu........." sedih sgt bila mak ckp mcm tuh,..ms tu aku baru jek blk jmp die kat kg. mmg terus menangis....da x bole thn da..

Ade skali tuh, mak tgh lipat baju n kebetulan mak lipat baju aku..terus afif pgl "bu......." n grab baju tu dari mak..konon nak lipatkan..afif da kenal baju ibu die la....!!!!~~sgt excited time tuh..

Da smgu duk ngan tok ma n tok pa die, mgu ni duk ngan embah die lak, mak hubby..ari selasa ari tuh, tok ma die anta..umah mak ngan besan die dekat jek..1 kg je...hehe..Afif kat sane, mak ckp..sgt kuat mkn..suke mkn karipap ngan sup..mlm pun, x meragam, bgn 1 2 kali jek mnt susu.so bagusssssss.....ibu pun harap sgt afif blk umah nnt mcm tu jgk...x mo merengek jek tau, syg....

Mak ckp, kalo time mnd,..xde pun die nak mnd dlm besen..ok jek mak mnd kan..ari tu time aku blk, die sibuk nak mnd dlm besen..da siap mnd pun, meragam x nak kuar bilik mnd..hhhaaaiiihhh...budak nih..

Tp papepun, ibu ngan ayah miss u a lot..can't wait to see u this friday!~

No comments: