Wednesday, March 5, 2008

~ All MESSY was clear ~

Nothing to do for this week..weekend baru2 ni pun nothing interesting.tak kuar mane2 pun..actually boring gak but my fiance keje so, just out for dinner n balik umah.so sad...

Utk menghilangkan rase keboringan kat umah..kitorang bersih kan umah..bagus tak?hehehe..lame gak la kitorang tak bersihkan umah tu..so da ade mase ni..ape lagik..abis seme brg2 tak gune kitorang buang..umah da bersih..lega sket nak lepak.

Kat ofis pun xde keje sgt..actually new project was running but my task tak bole nak wat lagik.tgu org development.since dorang start..so my task on la..ari ni pun boring gak kat ofis.tadi da check mail yahoo n friendster..i was delete all read msg..unwanted msg..n now my inbox is cleared.i was realize that my msg are from 2004 untill now,2008.fuhhh...letih gues nak delete all the msg.malas sebenarnye...hehehe..so ari ni,abis seme msg i delete.everything was clear now....legaaaaaaa....

No comments: